27 maj, 2011

VI VANN !!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jäklar!!!
/Karin K

Robin Kullberg sa...

Grattis! Du är en stor inspiration!
Får jag tillbaka Ulrik till mitt stall till nästa år? Jag tycker mig behöva honom bättre.

mvh Robin #9

Ellis sa...

Grattis! Sååå spännande det blev!
Vem i hela friden är Anonym som skänkte så mycket i sista stund???

Melker sa...

Faaaan va coolt!!! Grattis!!! :-D

Ninnibeth sa...

Bra jobbat!

XXX sa...

Ja jävlar i min lilla låda! Grattis!!! Du blir snart värvad som landslagstränare med tanke på dina talanger i att elda massorna.
Stort stort grattis!

Magds sa...

YES!!!!!!!!! GRATTIS!!!! :D :D :D

Anonym sa...

GRATTIS!!!!
Fantastiskt bra jobbat!!!!

Puss o kram Linköpings-Ingela

Tobias P sa...

Fan va stort! Grattis och ha en bra helg nu!

macke sa...

Fasen, jag som precis tänkt lämna ett bidrag efter tips/begäran från Ted R... jaja, jag får väl göra det ändå! :-)

Anonym sa...

Din lilla Bloggtomte!

/ Linköpings-Ingela engång till

Anonym sa...

Grattis, grattis. Vilken prestation!! /från en "prostatadotter"

Ted sa...

GALET bra jobbat Martin!!

Anonym sa...

Snyggt jobbat! GRATTIS!!!
/Vibeke

MARIANN sa...

GRATTIS!!

kapten haddock sa...

Grattis grattis grattis!! BRA JOBBAT!!!!

Fasching sa...

Karin K: Det namnet känner jag igen! Du lade ju en hel bombmatta på insamlingen igår! Känner vi varandra?

Robin: Absolut, du kan ta honom. Som nybliven pappa är han antagligen utfattig nästa år :-)

Ellis: Tack! Jag har ingen aning, men någon med stort hjärta och tävlingsinstinkt tydligen!

Melker: Tack!

Ninnibeth: Tack!

DHT: Tack! Vi får väl se när alla erbjudanden trillar in.

Magds: Tack!

Ingela: Tack! Och NU kan du pussas? När muschen är borta?

Tobias: Tack själv, och hälsa barnen och deras kusiner! Var det ni som var "Perssons-Pack" också?

macke: Vi klarade oss precis ändå, men skänk gärna en slant i efterskott om du vill!

Anonym: Tack!

Ted: Tack! Och tack för all support på Fejan!

Vibeke: Tack!

Marianne: Tack!

Haddock: Tack! Bra jobbat på FB!

Helén sa...

GRATTIS!

Hoppas mina bidrag till slut kom dig tillgodo, de kunde inte hitta dem, men lovade att göra vad de kunde.

Skål på dig!

Malde sa...

Ja jädrar i min lilla låda! Att du slog Roberto Vacchi som har gjort reklam för sin mustaschamp på Eurosport under alla cykeltävlingar han kommenterat! Det tycker jag är underbart!

Iofs har jag inte kollat i år, men jag har hört det förr om åren (därtill "tvingad" av den cykeltokige Maken).

Ha det så kul ikväll! Det är du värd, absolut!