22 maj, 2011

Palinka på er

Jag har köpt mig en 30 minuters internetsession eftersom jag inte står ut med okunskapen om hur min insamling går. Vilket är lite för nördigt för att jag ska vara helt bekväm med mig själv. Det ska bli rätt skönt när det här är över så jag kan återgå till mitt stilla liv i soffan framför Cops. Och dessutom slippa denna galet fula mustasch jag förnärvarande är utrustad med.

Jag noterar att vi samlat in 420 kr sedan jag åkte vilket ger er klart godkänt. 

Jag noterar också att vi utöver Agneta Sjödins femtilapp erhållit bidrag från både Lena Ph och Ebba Blitz. Hyfsat umgänge han har den där Fasching tänker ni. Det är någon jävel som driver med mig på min egen insamling tänker jag.  

Detta, och hedersomnämnanden av nya bidragsgivare ska jag ta tag i när jag kommer hem på tisdag, bakfull och med gåslever i mustaschen. Tills dess tycker jag att ni ska ha en trevlig söndagskväll och jobba gärna lite extra hårt på måndag och tisdag eftersom jag inte gör det.

Nu ska jag gå ut och äta en anka och dricka rött vin gjort på Kékfrankos.

Inga kommentarer: