27 maj, 2011

Mindre än fyra timmar kvar

Har jag nämnt att jag deltar i Mustaschkampen, en insamling till Cancerfonden? Och att det går riktigt bra, har jag sagt det?

Om inte, vill jag bara säga att så är det. Och att vi nu bara har drygt tre timmar på oss att kapa åt oss förstaplatsen och bli historiska genom att som första blogg någonsin vinna en mustaschtävling.

Möjligen kan jag ha också ha glömt att informera om att företag gärna får köpa ett företagspaket, så jag tar det säkra före det osäkra och nämner även det. Köp ett företagspaket. För bövelen.

Jag tror att jag också nämnt att en av alla som bidragit får åka med mig till Bologna om det är så att vi kommer bland de fem främsta. Gör vi inte det får en av er åka själv om vi har tur och vinner utlottningen bland de insamlingar som har skrapat ihop minst 10.000 kr. Utlottning av eventuella Bolognabiljetter sker här på bloggen under överinseende av personal från Cancerfonden (på riktigt).

Så fokus nu kära läsare, och håll tummarna!

2 kommentarer:

Ninnibeth sa...

Det bidde en skvätt till. Och en ny uppmaning på bloggen naturligtvis! :)

Fasching sa...

Tack!!