16 maj, 2011

Breaking News!

Den okände välgöraren slog till redan idag och skänkte anonymt 10.000 kr till min insamling! Tio tusen kronor. På ett bräde. Det är så häftigt att jag för en gångs skull saknar ord.

Jag håller givetvis mina löften och rakar av mig muschen den 25/5 samt utser härmed den okände välgöraren till Faschings Eskapaders största hjälte genom alla tider.

TACK.

Utöver den makalösa gåvan har vi även fått andra generösa bidrag under dagen, jag återkommer om dessa imorgon när jag lugnat ned mig lite.

Nu jävlar ligger vi trea hörrni! Och tvåan borde känna flåset i nacken!

7 kommentarer:

XXX sa...

Fantastiskt! Så jävla fantastiskt! 10 papp för dina ynkliga strån, det är stort. Undrar just om jag har någon kroppsbehåring som kan säljas lika dyrt.

Red Scream sa...

Mycket, mycket generöst! Jag blir riktigt glad när jag läser detta.

Anonym sa...

Faktiskt rätt häftigt måste jag ju ändå säga!
Nu vill vi trogna läsare veta allt om denna hemliga välgörare!!

Kram
Ingela i Linköping

Ingela sa...

Wow!!! Och nu ligger "vi" tvåa och flåsar Oscar Sundh i nacken. :) Höll på att skriva att jag hoppas att ingen anonym ger honom samma bud, men sen insåg jag att det ju vore bra för den goda sakens skull...! Men är man tävlingsmänniska så är man - jag slänger in några kronor till!

Ingela sa...

Hmmm... Nu strular betalningsfunktionen igen. Systemet kanske är överbelastat av gåvor? Eller så har konkurrenterna manipulerat just din sida för att ha en chans... Trillar det in 10.000 till så är det antagligen alla mina femtielva försök som plötsligt gått igenom, och då får det väl vara så. Annars försöker jag igen senare.
/Ingela i Kungsängen ;)

Fasching sa...

Ingela: Har samma problem. Jag tror det har att göra med vilken version av Internet Explorer man använder.

Ingela sa...

Fast jag kör Google Chrome och har nu testat både IE8 och Firefox 4.0 och flera olika datorer utan att lyckas... :( Snart kan jag kortnumret utantill, och det kan iofs vara bra inför slutspurten, men det är ju synd om betalningsproblemen innebär uteblivna intäkter till fonden för att folk ger upp... ;)