21 maj, 2011

Just ja, en sak till

Idag åker jag till Budapest med Farfar och kommer hem på tisdag kväll. Nästa inlägg kommer alltså först på onsdag om det nu inte finns wifi på hotellet. Vilket det antagligen inte gör eftersom det är Farfar som har bokat. Känner jag honom rätt har han säkert inte ens ställt frågan. Han vet nog förresten inte ens vad wifi är för något, vilket antagligen gör honom till den enda professorn i Sverige som aldrig har hört talas om trådlöst bredband.

Och vad gör vi nu åt vår insamling medan jag är borta undrar ni. Jo, först hade jag tänkt att utse Wayne Nilsson och Linda som ansvariga för insamlingen de kommande fyra dagarna, men då hade det naturligtvis blivit ett jävla hallå och bråk och tjafs dem emellan med risk för menlig inverkan på verksamheten så det där fick jag lägga ned.

Istället utser jag var och en av er som bidragit att ansvara för att vi bibehåller såväl placering som vår höga svansföring i denna tävling tills jag är tillbaka. Vad bra, då säger vi så. Och ni ska veta att jag inte är det minsta orolig. Inte nog med att ni kan hänvisa till min pampiga mustasch, vi har ju halva internet på vår sida också.

Jag önskar er lycka till, och på återseende.

7 kommentarer:

Sanna Windh sa...

Det finns ett stort måste i Budapest - saluhallen! En fullständig orgie i salami, gåslever, paprika, ostar, tokaj mm. mm. Allt i en bedårande vacker inramning. Missar du den är du en loser... :-)

Dehäreja sa...

Ha de gött ihop med farsan i Budapest!

Christina sa...

Får jag bara säga en sak ... elementärt min käre Fasching, är att i varje inlägg som handlar om din insamling, ha en LÄNK till insamlingen. Annars får man googla och leta och inte ens på din mustasch finns ju en länk ju. Eller är det bara jag som är trött i mössan?

Malde sa...

Dåså, har jag viggat Maken till att bidra med lika mycket som jag har gjort. :-D

Fasching sa...

Sanna: Där var vi idag, och dit åker vi tillbaka på måndag!

Gökboet: Absolut!

Christina: Nehej, så den där jätteknappen "skänk en gåva" räcker inte? Ok, länkar nästa gång.

Linda sa...

Jag vet. Det är så himla tråkigt att Wayne aldrig kan vara lite vuxen och ta lite ansvar. Han ska alltid bråka och tjafsa och bete sig lite som en rabiessmittad apjävel. Det är verkligen synd. Hade varit roligt för honom att testa att ta lite ansvar men det hade givetvis gått åt helvete så du gör helt rätt som du gör nu. Jag hade inte orkat bära det här tunga ansvaret och ha Wayne gapandes i örat på samma gång.
Det skulle bli för mycket.

Nu ser du till att ha det fantastiskt fina du.

Fasching sa...

Malde: Snyggt jobbat!

Linda: Ja, det är lite tråkigt. Men han jobbar rätt hårt med att bli vuxen har jag hört. Han ska ringa Telia och beställa internet i dagarna har jag hört, tex. Ha det bra du med!