27 maj, 2011

Herregud!

Vi vann hela Mustaschkampen! Efter en rysare som jag ännu inte hämtat mig från. I eftermiddag ska jag träna, och sedan ska jag festa hela natten, så inlägget om de sista bidragen i tävlingen kommer inte förrän på lördag, hoppas ni kan vänta.

Vi gick förbi Vacchi när det bara var sekunder kvar, och vann med bara några kronor vilket innebär att ALLA som bidragit till insamlingen var med och avgjorde det här. Ni bör vara vidrigt stolta över detta. Det är ju hur stort som helst!

Nästa rysare blir som sagt utlottningen av resan till Bologna, jag återkommer om den lite senare.

Ett oändligt stort tack till er alla för ert engagemang och er givmildhet som gjort den här resan till något av det roligaste jag varit med om på väldigt, väldigt länge!

14 kommentarer:

susann.henriksson sa...

Grattis - det var du värd. Själv är jag helt svettig. Det blev lite FÖR spännande. Vi ses sen.

Ulrik sa...

Så har kul har jag knappt haft sedan du var med på Fullerton. Skitkul.

Tycker synd om frugan, nu får hon väl se en repris nästa år. Eller kanske inte. Du kan ju inte slå det här, så det är bara att lägga ned!

Philippa sa...

Det var kul att få bidra! Grattis!

Anonym sa...

Grattis! Och ÄNTLIGEN är den där oerhört störande kvasten borta så att man kan börja ta det du säger på allvar igen. Kanske t o m ha med dig på ett möte bland folk utanför korridoren. Din gamla bockwurst!
FATTA hur vi har haft det!
/Gunsan

Dehäreja sa...

Vad STOLT jag är över dig goa systerson ♥ Grattis!
Många bäckar små bildar snart en hel å! Kul att få vara en droppe i den...

KRAM!

Markattan sa...

Jätteroligt!
Grattis!

Markattan

Sanna Windh sa...

Grattis till dig, till oss alla och framför allt till kampen mot cancer! Det här var kul :-)

Pillargontanten sa...

Va underbart!
Vinner jag ditt resesällskap, överlåter jag det till någon av dina underbara döttrar :)

Grattis!!!

Mångmamma sa...

Grattis!

a piece of happiness sa...

TJOHOOOO!

Pengarna behövs verkligen!

:) LiseLotte

Fasching sa...

Tusen tack allihop!

Cilia sa...

Hääärligt...stort Grattis

Det var kul att få bidra lite.

Anonym sa...

Fantastiskt Fasching Hjärtligt Grattis!
moster i Gbg

Fasching sa...

Sicily: Tack! Nöjet var helt på min sida!

Moster: Tack! Krama om Robban (och Jenny också såklart) från mig!