15 oktober, 2009

Vad roligt!

Att ni ville veta hur det går med midjemåttet, menar jag. Spontant, bara så där liksom!

Jo tack, jag har minskat med ytterliga en och en halv centimeter och är nu prick en meter runt om. Jämn och bra siffra, och jag tror nog att jag stannar där ett tag. Man ska ju inte överdriva.

Träningen knallar på, tre dagar i veckan återfinns jag på Balance i Solna. Kom förbi och säg hej vettja! Fast förvänta er inte något hej tillbaka bara, jag pratar aldrig när jag tränar, eftersom jag använder allt syre jag kan få tag på till att överleva.

Nästa måndag är sista gången med utfall. Det ser jag verkligen fram emot, även om jag är medveten om att de ersätts med nåt annat jävelstyg. Men det är sen. Nu är nu, och nu är det godnatt.

Godnatt.

4 kommentarer:

Den hemska tvillingen sa...

Är det infall efter utfall?
Det är ju liksom roligare med infall.
Och betydligt bättre än snöfall. Det och framfall är nästan de värsta fall jag kan föreställa mig.

Anonym sa...

Skulle någon råka få syn på Fasching då han "tränar", så ta ett foto. Skicka beviset till mig, för själv tror jag inte en sekund på det här träningsdravlet. Jag är fortfarande övertygad om att han sitter på något hak i Solna Centrum och fyllnar till på billigt rödvin.
Men överbevisa mig gärna!

Ewa sa...

Go möran! Träna på du. Jag ska börja på måndag jag, Då ska jag få instruktioner på gymmet, Känns jobbigt men det är väl nödvändigt. Ha en bra dag med träningen o midjemåttet Ewa

Fasching sa...

DHT: Om det är något som utfall borde kunna framkalla så är det framfall. Och jag vågar inte ens tänka på vad det innebär för män.

kletskiten: Mina svällande muskler är bevis nog. Kom och kläm på dom när du vill, jag brukar flexa dom på verandan om morgnarna.

Ewa: Grattis! Se till att överleva de fyra första besöken så är det inte så farligt sen. Kör hårt!