10 oktober, 2009

En kladdig sida till

Pillargontanten läste inlägget om pannkakssidan, tog fram kokboken, och visst! Den enda kladdiga sidan i hela kokboken!

Jag är ett geni.

Nu blir det lite lugnt här på sidan ett tag. Jag kommer att vara helt upptagen med ett inlägg om hur min svärmor, av ren princip, kör på fel sätt genom Arninge-rondellen. Detta inlägg kräver bilder, kartor, satellitfoton och en del kalkyler. Samt förmågan att kunna hålla sig för skratt medan man skriver.

Inom kort på denna blogg alltså.

6 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Undrar varför? Pannkaksrecept finns överallt, i locket på äggkartongen, på mjölpåsen...
Och hur svårt kan det a att göra pannkakor? Varje gång behöver jag måtten i alla fall :O)

Den hemska tvillingen sa...

Å vad jag ser fram emot nästa inlägg. Hur kommer det sig att du får ytterligare en följare medan jag tappar en av ynka 7 så nu är det bara 6 kvar? E jag så jävla tråkig????? (Retorisk fråga vid negativt svar!)

Knaada sa...

Väntar med spänning!

Ewa sa...

Lika här med min pannkakssida. Kladdigast i hela kokboken, som är från skolan De är läääääängesen

Anonym sa...

Mina äggreceptsidor är mest kladdiga. är det nåt fel på mig?

Fasching sa...

Pillargontanten: Precis. Jag har samma problem, ett riktigt mysterium är vad det är.

DHT: Orättvist! Man kan ju inte SLUTA följa någon. Ytterst ohyfsat.

Knaada: Ser ut att dröja, Google Earth var inte så uppdaterade som jag hoppats. Men jag jobbar på det.

Ewa: Yes! Ofantligt komiskt.

spinred: Ja, det är med stor sannolikhet fel på dig. Det är pannkakssidan som ska vara kladdigast. Det är i stort sett vetenskapligt bevisat vid det här laget.