12 oktober, 2009

Hur var din helg? Ett vetenskapligt test.

Knaada tar det här med helger seriöst, mycket klokt. Hos henne kan ni på ett systematiskt och strukturerat sätt kolla hur er helg har varit.

Min helg fick utlåtandet "Okej, din helg får godkänt. Behöver inte censureras ens för din mamma, boring!"

Låter rimligt. Det jag behöver jobba på är det där med mysbyxor och att stänga av mobilen på helgen, först då kan jag avancera i bedömningsskalan tydligen.

Och hur har er helg varit? Vetenskapligt sett alltså.

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Vetenskapligt sett.... Har min halg varit, ganska oventenskaplig... Hade iofs mysbyxor både lördag och söndag kväll, om det nu ger extra pluspoäng...
Vuxenpoäng för Whiskeyn kanske :O)

Markattan sa...

Min helg har varit precis som önskats och förväntats. Mycket avslappnat, skön tillvaro och samvaro med bästa sällskapet. Inga krav eller måsten, bara det gottaste, precis som sig bör med andra ord.

Markattan, struntar i vetenskapen

Knaada sa...

Tack för länken, alltid roligt med lite nya besökare!

Ett vetenskapligt test känns ju aldrig fel tycker jag. Nästa gång ska jag göra ett som är mer fördelaktigt för gravida och bittra människor.