10 oktober, 2009

Massageterapeuternas hemliga ed

Jag har fått en följare till! Nummer 20. Såg ni det? Lade ni märke till det?

Nu är den där följarrutan full, alldeles fyrkantig och fin. Härligt! Sen såg jag att nykomlingen, Ewa, var massageterapeut precis som min fru. Så jag har några frågor till dig Ewa:

Är det sant att ni massageterapeuter avlägger en hemlig ed när ni tar examen? Av typen "Härmed lovar jag, på min yrkesheder, att aldrig någonsin massera min partner, hur mycket han än bönar och ber."

Är det så? Är din sambo lika stel i nacke och rygg som jag är? Eller är det bara jag som haft lite otur i livet?

4 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Ja, du Ewa, jag känner ju dig, svara nu ärligt, är det så?

kapten Haddock sa...

Men med tanke på vad du kallar mig så är det ett rent under att jag inte tagit bort mig som följare av din blogg. Men det är en tidsfråga, såvida du inte tar tillbaka allt och påstår motsatsen.... Nå, hur mycket är det värt att ha en full ruta?

Fasching sa...

Kapten Haddock: Du är inte en idiot. Förlåt. Du är smart, sexig, och framgångsrik. Och snygg, och trevlig och perfekt. Du är allt jag vill vara.

kapten Haddock sa...

Det där var en imponerande och totalt skrupelfri pudel med saltomortal i pik! Snyggt!