21 oktober, 2009

Gästinlägg av "Frugan"

Hej på er. Det är alltså jag som är gift med Fasching och som kallas Frugan på den här bloggen. Nu är inte jag så hemma på det här med bloggar, men ni ville ju veta lite om diskmaskinshistorien, och om Fasching är en idiot eller inte. Så varför inte?

Fasching är naturligtvis inte en idiot, tvärtom en av de mest intelligenta människor jag någonsin träffat. Utan honom hade det mesta gått åt helvete kan jag meddela. Inklusive min fotbollskarriär, eftersom det var han som fick offra all sin fritid för att ta hand om barnen när de var små och jag var på fotbollsträning 4 dagar i veckan. Vilket han gjorde med glädje, åtminstone hörde jag honom inte gnälla en enda gång.

Han är en klippa på jobbet har jag förstått, och dessutom är han som ni kanske redan förstått en mästare i köket (och i vissa andra rum också, om ni förstår vad jag menar, hehe).

Snygg är han också, och det har ju verkligen inte blivit sämre nu när han börjat träna tre dagar i veckan. Mums liksom.

En hjälte är vad han är, inte en idiot. Så sluta klaga på honom nu.

Puss på er,

/Frugan

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan frugan, kul att höra från dig. Du skulle också börja blogga, skriva lite om din fottbollskariär.. Ni måste vara som gjorda för varandra, jag ser fram emot att ni sa gifta er en tredje gång. Och jag hörde att Berit Bryhnja ska klä ut sig till Elvis då, He he.. Nina

Anonym sa...

Bra försök Fashing, men det där går jag bara inte på, haha. Du gjorde misstaget att bre på blott alltför mycket, haha. Men snyggt försök, heders.

Melker sa...

Hahahaha...näää, det där har inte "frugan" skrivit.. ;-)

karibien sa...

Mycket fotboll och lite diskmaskin i det försvarstalet ;)

Anonym sa...

Det hade kunnat gå, om du inte hade tagit upp "sovrumsbiten"... Vi tjejer pratar med varandra, om du förstår vad jag menar...

Nina:Vad då "klä ut mig"? Elvisdressen har jag alltid på mig, både till vardags och till fest! ;-)

XXX sa...

Ett fint försök men det där lurar ingen. Fast det var ganska roligt.

Det var faktiskt roligt ända tills jag skulle skriva en kommentar på det här i morse och upptäckte att kattskrället pillat bort fyra tangenter på min fina dator. Då skrattade jag inte längre. Tre är återfunna och sitter på rätt plats, den fjärde saknas fortfarande. Möjligt att den ligger någonstans i Pilsners tarmar och skaver.

kapten Haddock sa...

And my name is Donald Duck.

Anonym sa...

Attans, och jag som köpte detta.. voi voi voi. Nina

Anonym sa...

Kletskiten (Berit). Jag Hörde en fågel kvitra bara att du skulle vara Elvis då.. Nina ;)

Articuno sa...

Om Berit ska vara Elvis på mitt kommande tredje bröllop så vill jag inte vara med. Det känns som om hon kommer att sabba allt det där finstämda som gör ett Las Vegas-bröllop.

Och för er som undrar eller förfasas: Nej, jag ska inte gifta mig med Fasching, bara bredvid honom. Något annat vore en stor synd (och otroligt äckligt).

Anonym sa...

Nina: Jajamensan! Det ska bli en ära att få dra på sig den vita paljettkroppsstrumpan! Allt kan ske i Vegas!