10 augusti, 2009

Greatest Hits, del 2. Frugan.

Som en service till mina nya läsare sammanfattar jag lite då och då min blogg lite diskret. Nu har turen kommit till frugan, som hatar när jag skriver om henne här på bloggen. Vilket naturligtvis gör det extra kul.

Sömn är viktigt för min fru, så det är lite märkligt att hon inte passar på att sova när hon ändå sover. Istället gör hon en massa andra saker:

Hon skickar SMS till våra barn.
Och ibland äter hon köttfärslimpa.

Stundtals är vi oense, bla om vad som ska hänga på väggarna. Och det är i dessa lägen hennes sanna jag kommer fram. Några av hennes fula knep ser ni här och här.

Och henne ska man vara gift med. Två gånger dessutom.

Nästa, och sista, sammanfattning redan imorgon, för då är dags för seg tågresa till Linköping igen. Åldersnoja är ämnet.

Inga kommentarer: