01 november, 2009

Så!

Nu har jag surat klart. Kan man inte vinna en avgörande match på hemmaplan, trots att man leder i halvlek, så ska man fan inte ha nåt guld. Och ingen pyttipanna heller.

Nu blickar jag istället fram mot en månad fylld av resor till exotiska länder. När det är avklarat ska jag nog ta och köpa mig en bil. Och sen är det jul.

I vår ska jag nog resa lite till och sen åka på semester med familjen till Philadelphia framåt juli. Efter det mera jobb, fylla 47, och om allt gått bra så långt hoppas jag på en vintersemester i Thailand eller Malaysia.

Hur ser nästa år ut för er?

5 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Oj, inte har vi råd att resa så mycket... Eller.. Kanske inte orken, ideérna eller tiden :O)
Jag får va gla om jag kommer till Åmål...
Fast det är rätt bra där jag bor också, och tomten behöver ju inte leta efter oss om vi stannar hemma:O)

Articuno sa...

Vi tar en vecka på Kanarieöarna i början av januari och sedan ska jag skriva på min magisteruppsats resten av året.

Ser fram emot ett år som går i en lugnare takt än vanligt och där jag får träffa min man oftare och under mer normala förhållanden. Vardag helt enkelt. Något vi har haft lite ont om de senaste åren.

Fasching sa...

Apropå Åmål (?), jag ska ju till Sundsvall också! I vår, närmare bestämt i maj.

Kanarieöarna... jag vet inte. Åk till Turkiet med Nazar istället.

Osloskånskan sa...

Kanske/troligen New York :-)

Articuno sa...

Turkiet, i januari? Njae...