15 november, 2009

Godmorgon

Hemma!

Lite sliten och jetlaggad men förvånansvärt pigg faktiskt. Detta kan bero på att jag jämför mitt tillstånd med min frus. Hon är aningen mer sliten kan man säga. Jag hoppas hon är bakis, för om det är jetlag måste de ha haft firmafesten på månen. Herregud, vad hände igår? Någon, typ Berit, som vet?

Och så det där med joggingdojorna. Jo, köpa nya är en bra idé men där jag var så fanns inga joggingdojor att köpa. Utom i Bangkok då, men där håller skor taskig kvalitet har jag hört. Så det får alltså bli min något instabila, men officiella bortförklaring. Skokvaliteten i Bangkok.

Nästa gång måste jag ta med dojorna, för då ska jag vara borta i tre veckor. Påminn mig gärna.

Nu ska jag ägna resten av söndagen åt att läsa ikapp mig på alla bloggar. Över 200 nya inlägg på mina favvobloggar. Mums!

3 kommentarer:

XXX sa...

Välkommen hem då...du verkar inte vara så mycket att lita på när det gäller tid. Borta i två veckor, blev en...och det var väl samma sak förra gången du gav dig iväg. Nä det är någe lurt med det här.

kapten Haddock sa...

Skriv nåt. Jag är uttråkad.

Anonym sa...

Välkommen hem!

Det som händer på firman stannar på firman...förutom en liten släng av KH, som man får med sig hem.