03 november, 2009

Brain overload

Istället för att, i vanlig ordning, skriva ett eget briljant inlägg på min blogg så hänvisar jag istället till ett annat inlägg, på en annan blogg.

Jag vill också kunna såga folk på det där viset! Inte för att jag har en längtan att såga folk stup i kvarten, jag vill bara ha den där förmågan att uttrycka frustration som Mr Prankmonkey har.

Skälet till min blogglättja är för övrigt att jag har GALET mycket på jobbet nu. "Galet mycket" innebär att jag ska skicka lite prylar till ett annat land SAMTIDIGT som jag ska påbörja ett analysarbete. Detta får mig att fundera lite över min stresströskel, eftersom min arbetsbelasting utgör ungefär 5% av vad projektets tekniske chef sannolikt hanterar dagligen.

Å andra sidan är han ju galen på riktigt.

Imorgon kommer jag säkert att ha minst lika galet mycket på jobbet, så jag länkar redan nu till Wayne Nilsson, så har jag det gjort. Wayne är ett geni, men det visste ni antagligen redan.

2 kommentarer:

kapten Haddock sa...

Nix.

Anonym sa...

maste kolla:)