25 september, 2009

Måste ta en liten paus

Tystnad kommer att råda på den här bloggen någon vecka framöver. Imorgon reser jag nämligen till världens ände, långt från bekvämligheter som internet och mobiltelefoner. Andra saker som jag antagligen kommer att sakna medan jag är borta är toalettpapper, trafikregler, och skugga. Och familjen.

Men håll ut, jag är tillbaka om en vecka eller så. Slimmad som aldrig förr, eftersom man blir magsjuk 6 gånger av 5 på de här resorna.

But a man's gotta do what a man's gotta do, och under tiden bjuder jag på denna stämningsfulla pausbild.

10 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Det är ju TVÅ apor på bilden! Vem ska mer med?

Anonym sa...

Måste du lägga ut era privata vuxenkramarbilder på bloggen? Vet KH om det här?

Den hemska tvillingen sa...

Å det blir lugnt och skönt då ett tag.
Eller jag menar, så trist det blir här hemma då.
Bye bye.

Knaada sa...

Trevlig resa, låter som Thailand det där tycker jag. Och jag har redan bestämt mig för att vara avundsjuk. Jag förstår inte riktigt varför du ska få sola din obefintliga midja när jag inte får det... Men det är väl livet, orättvist.

Markattan sa...

Och vi räknar kallt med att du varje dag skriver ner något stycke som du sen publicerar här, som plåster på såren. Det är faktiskt inte ok att bara sticka så där och lämna oss ensamma.

Markattan, delar ut läxuppgifterna

kapten Haddock sa...

Tror inte Fasching kommer att sola särskilt mycket. Möjligtvis i glansen från chaffisens pilotglasögon med spegelglas....

Undvik... krig. Om du kan, dvs.

viva-la-nina sa...

Jag håller med Markattan..

anne sa...

ha haa...jaa vi härstammar ju från apan...he hee....

Den hemska tvillingen sa...

Men har det inte gått en vecka nu?
Var är du? Kom tillbaka! NU!

Mellandotter sa...

Saknar dig pappa!