04 november, 2007

Sjuk


Ont i halsen, feber, och sådär jättehängig som bara vi män kan bli när vi är sjuka. Jag blir inte ens uppspelt av två nya WSOP avsnitt. Jag kanske håller på att dö?

Övervåningen med nya badrummet fick vara fint i exakt 5 dygn. Imorgon kommer målaren och då ska det minsann vara soprent på prylar, möbler, och ungar däruppe. Tror ni jag slapp bära för att jag hade ont i halsen? Icke! Så nu har jag feber OCH ryggskott.

Tänkte trösta mig med lite poker men åkte på en tvåoutare i första handen, förstod direkt vilken typ av session det där skulle bli, och istället för att tilta mig fattig stängde jag helt sonika av. Efter en minuts poker. Ännu ett tecken på att slutet är nära. Hoppas bara jag överlever till gåsamiddagen på fredag!

Den här veckan kunde börjat bättre.

Inga kommentarer: