05 november, 2007

Det rör på sig

Har faktiskt lyckats plussa en del idag, trots de vanliga sjuka utdragningarna. Plus 50 euro på 24h, och förbi 500 dollar på Stars, efter en $20 SnG som jag kämpade hem på ren vilja. På Svenska Spel har jag lyckats låsa mig ute på nåt vis, vilket kanske är tur, för normalt sett ska jag backa lika mycket som jag går plus...

En kul pott: (eller så jävla kul var det inte...)

Höjer med AKo UTG och får en syn. Flop 9 T J i spader. Eftersom jag har spader A så bettar jag dryg pott men får syn. Turn hjärter dam och nötstegen är hemma! Hoppas att han sitter på en K och bettar halvpott. Han går all-in för bara några euro till, och jag synar och tänker att det är väl fan att han ska ha färg när man äntligen träffar! River Spader Q och jag kan andas ut med nötfärgen. Or not. Han har givetvis spader K och rivrar en str8flush.

Men som sagt 50 e plus ändå, vilket lindrar min oerhörda halssmärta en aning!

1 kommentar:

Ulrik sa...

Typiskt!
Pokerproffs som sjukskriver sig för att vara hemma och spela. Både sjukpenning och pokervinster.

Någon som har numret till F-kassan?