25 november, 2007

Privatlektioner

Har fastnat totalt i pokern. Alltså inte fastnat för själva spelet, det gjorde jag ju redan 2003, utan fastnat såtillvida (såtillvida? det där kanske inte var så ungdomligt uttryckt direkt) att jag bara inte vinner längre. Och inte förlorar jag heller, jag liksom står helt still. Nånting i mitt spel gör att jag blöder bort vinsterna och jag begriper inte vad det är. Efter ett halvår av plus minus noll kan det ju knappast bara vara otur.

Så nu har jag tjatat mig till privatlektioner av Ulrik. Jag står för vinet och han för kompetensen. Bäva månde lowlimitspelarna på Betsson och Svenska Spel när han är klar med mig! Vi ska försöka få till en kväll den här veckan vilket inte borde vara något som helst problem. För jag har räknat ut att min fru har varit borta så mycket den senaste tiden att jag kan göra precis vad jag vill resten av året.

3 kommentarer:

Ulrik sa...

självinsikt är första steget.
:-)

Fasching sa...

Självinsikten är det inga fel på! Det är bara en av många många saker jag är bäst på.

Anonym sa...

"För jag har räknat ut att min fru har varit borta så mycket den senaste tiden att jag kan göra precis vad jag vill resten av året."

AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAahahahahahahahahhahahahahahaaaaaaaaahahahahahaaa!!! *hick*

Okej, jag är uttråkad så jag spammar ner din blågg- Än sen då?