07 november, 2007

Go west!

Är just nu i Göteborg, efter en kort visit i världsmetropolen Arboga. Fortfarande rejält sjuk, men med lite Alvedon så överlever jag förhoppningsvis. Det riktigt vidriga är att någon (av misstag får jag förmoda) har bokat in mig på den coola "Executive"-våningen högst upp i Gothia Towers. Jättekul med fri minibar och lyxfrukost när man har 39 graders feber. Jag ska nog gå ner till receptionen och kräva en raincheck, att användas vid nästa tillfälle när jag är frisk. En annan variant är att hälla ner hela minibaren i ryggan, och ha världens party med frugan på tåget ner till Helsingborg på fredag. Ska fundera på det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill ha party..../Frugan

Anonym sa...

Vissa straffar Gud med det samma. Kallar man frugan/hennes kära systrar för arselöhuvud, så får manb fri minibar på lyxrummet. /B.B