21 november, 2007

Pokerorgasm

Körde en SnG på Stars och var chipleader med fyra kvar. En spelare, kimmy666, var otroligt jobbig i chatten, och höjde hela tiden till udda belopp, 273, 162 osv. Och sen hånade han alla som torskade en pott till honom. Jag satt bara och väntade på att få slå ut honom när jag floppade nötstegen på en flopp med bara ruter, mot chiptvåan dessutom. Och inte fan kunde jag lägga den handen och givetvis hade han två ruter. Så till Kimmy666 stora glädje ("Come out and play, bubbleboy" i chatten) var jag i stort sett död, hade mindre än 1 bb kvar. Efter det vann jag hur många allin som helst och när jag var med i matchen igen floppade jag nötstegen med TJ mot Kimmy666's AA och slog ut honom! Beyond satisfaction!! Och givetvis vann jag hela skiten av bara farten. Nu ska leta upp fanskapet och slå ut honom igen.

Inga kommentarer: