11 oktober, 2007

Saker ni redan visste

När jag startade den här bloggen var jag fast besluten att via 10 dollars SNG:er släpa ihop 1500 dollar. Och uppdatera bloggen med resultat och statistik på vägen. Det blev ju naturligtvis både för jobbigt och för tråkigt (och gick för dåligt). Så nu slaskar jag runt på diverse cashgames istället och går sakta, sakta uppåt. Nya planen är att bara köra SNG på PokerStars och cashgames på 24hPoker. Och både och på Svenska spel.

På Stars har jag knappt $400, på 24h c:a 700 euro och på SvSpel 6500 SEK. Målet är fortfarande att komma upp i $1000 resp €1000 och SEK 10.000 innnan det bär av mot högre höjder. Och gärna innan året är slut. Bara så ni vet. Och det visste ni ju redan.

Och det kommer mera! Snart publiceras veckans matdagbok (bara en sån sak), och imorgon blir det en ny TEMO-undersökning här till höger! 8 stycken har röstat, vilket i sig är lite märkligt eftersom jag bara har typ 4 läsare inkl mig själv, men resultatet var väntat. Tomas Ledin är Sveriges mest överskattade artist. Knappast någon jätteskräll direkt, för det visste vi ju också redan.

Inga kommentarer: