08 oktober, 2007

Nu börjar svälten

Proteindryck till frukost (jag hatar frukost!), banan och päron till mellanmål, en mesig mezetallrik (grönsaker och en massa oaptitliga bönröror) till lunch. Och till middag baconlindad oxfilé, potatisgratäng på grädde, bearnaisesås och en stor portion marängsviss!

Närå, skoja bara. Till middag blir det fullkornspasta (som vanlig spaghetti ungefär, fast äcklig) och köttfärssås med lättcremefraiche. Kul. I morse hade jag som mål med bantningen att gå ner några kilo och sluta snarka. Nu har jag som mål att inte dö i sömnen inatt.

Spelade faktiskt lite poker igår! (det är ju ändå en pokerblogg). Gick åt helvete!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men alltså pappa...
Din poker går ju alltid åt "helvete"

tillochmed jag slår dej =P

och jag e inte äns bra xD
och.. en sak till..

LoSeR!
=P

Anonym sa...

Vad blir vinterns klädmode?

Fasching sa...

1. Det man torskar i poker kan man få tillbaka med indragna månadspengar.

2. Vinterns klädmode blir fårskinnspäls. Och med min kroppshydda vid det laget komer jag att se ut som en vandrande piprensare.