30 oktober, 2007

Katastrofsession. Såklart.

Gick upp till 0,25-0,50 på 24h. Maxinköpet är 50 euro och jag lyckades torska knappt fyra inköp på 90 minuter. AA vs 44, AA vs 77, KK vs QQ och KK vs 77. Dom satte set alla fyra gångerna. På 90 minuter. Försökte coola ner med en 15 euro freezeout och seglade på bra ända fram tills det var 26 kvar (av 124). Då hade jag blindat ner mig och väntade bara på att få gå in. KQs fick duga och jag fick syn av chipleadern med Q3o. Givetvis var jag chanslös.

Gick tillbaka till CG och lyckades rafsa tillbaka 100 euro efter en riktig kortrush. AK och AQ mest hela tiden men ingen action. Och när min image knappast kunde vara lösare plockar jag upp AA. Självklart får jag syn, och lika självklart floppar han tvåpar med sin 10 9 off. Men en tvåa på turn och en till på rivern räddar mig. Underbar känsla av total rättvisa! Annars vete fan vad som hade hänt. Nu är jag van iofs, varenda gång jag går upp i nivå åker jag på de mest fasansfulla beats. Så nu skiter jag i det här och surfar runt efter lite fyllebögporr istället.

(Läs gärna inlägget om Wijnjas, annars kanske du misstolkar det sista uttalandet. Vill bara vara tydlig här.)

Inga kommentarer: