11 mars, 2008

Snart framme på Svenska Spel

9.500 kr på Svenska Spel efter kvällens drabbning på låglimitborden. Jag började med cashgame där jag hamnade på ett helt sjukt bord. Två highlimitspelare (eller två väldigt rika fiskar) gick all-in med fulla inköp (200 kr) varenda hand! Så det var ju bara att vänta. Till slut fick jag AQ och förberedde mig på att förlora ett inköp, men en Q på river räddade mig från att torska mot 94 som träffat 4 på floppen, och jag tripplade upp till 600. Under de 45 minuter de lirade gav dom bort 2.000 spänn per skalle till oss lyckliga fiskar vid bordet. Tyvärr fick jag inga fler händer som jag vågade syna med och drog därifrån när dom stack.

Efter det ägnade jag två timmar åt att bubbla på de mest fantasifulla sätt i olika SNG:er och hade slutat sessionen på plus minus noll om jag inte lyckats casha i två 30-manna det sista jag gjorde.

Imorgon blir det en lååång hotellfrukost, sen vidare till Karlskoga på nya äventyr.

Och btw, för er som inte redan räknat ut det, Frölunda tar SM-guld i år.

Inga kommentarer: