16 mars, 2008

Helgen i bilder

I helgen satte jag ihop en sån här. Den heter Bestå, och det hoppas jag verkligen att den gör. Ikeas monteringsanvisning var på 40 sidor och det tog tre timmar att sätta ihop den.
Hon som hjälpte till med monteringen ser ut ungefär så här:


Men det gick bra ändå! Lagom till melodifestivalen kunde vi ställa upp den här


på möbeln! TV:n har jag köpt för mina pokervinster. (Mina kommande pokervinster alltså, jag har inte vunnit dom än, men snart så.)

Sedan korkade vi upp en sån här


och åt en sån här. (försök hitta en bild på en ICA-pizza själva, så får ni se hur lätt det är!)

Frugan var för övrigt på tjejmiddag igår, och såg ut ungefär såhär när jag hittade henne imorse:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade du druckit en sådan så hade jag varit avundsjuk - men jag tror den du drack var 5 år yngre?

Fasching sa...

Alldeles riktigt. 2005 men god ändå.