08 mars, 2008

Dödligt trött på Bettson

Backade återigen på Betsson. Här är ett axplock:

AK på floppen K97, jag betar pott han synar. Turn 2. Misstänker att han sitter på en hög K och bettar 1,5 ggr potten och han synar med sin KQ. River Q.

QQ vs 88 all-in pre. 8 på turn. Undrar hur man tänker när man synar av hela stacken med 88?

KK mot A8, han synar stora betar hela vägen till river där han träffar sitt A. Ofattbart uselt spelat. Dessutom checkar han ner på rivern när han äntligen träffar.

KJ på floppen KJx. Runner runner färg...

Floppade en stege och en nötflush, alla la sig givetvis dom gångerna. Känns som man spelar med synliga kort ibland.

Fan vad jag hatar de här sittningarna. Bara fiskar överallt men jag är ändå fullständigt chanslös. Vad fan är det frågan om? Nere på 600 nu, och dom har jag redan kysst farväl, jag kommer aldrig att kunna plussa på den här sajten.

Inga kommentarer: