30 mars, 2008

Går som tåget på Betsson igen

Efter att som vanligt blivit utdragen i första handen vände det och gick ruggigt bra i två timmar och jag har nu plussat $130 dollar på två dagar, inte illa på $25 bord. 62 dollar kvar till $1000-målet. Bara att invänta katastrofsessionen som brukar infinna sig när jag nästan är framme.

Efter det, om jag nu tar mig dit, så väntar ett evigt SNG-grindande på Stars innan jag kan gå upp i nivåer på samtliga siter. $5 SNG:erna går hur bra som helst och jag är ITM i mer än hälften av de jag spelar. $10 går sämre, men jag plussar i alla fall. Så målet på Stars ser jag inte som något problem överhuvudtaget.

Nu blir det gym!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt jobbat!

Och du kommer inte att få någon katastrofsession om du bara är koncentrerad och inte donkar bort något. Det är bara 3 inköp kvar.

Sedan kommer det väl alltid lite Rakeback snart och hjälper till!!!

GoGoGo!!!

Anonym sa...

För att inte tala om droaba-slipet i halvbeertsen som snart kommer. Då jävlar blir det åka av!!!