03 mars, 2008

Kort pokerrapport

Kurvan pekar nu svagt uppåt igen efter en rejäl svacka i veckan som gick. Jag har mer än 100 dollar att ta igen på Betsson, vilket kommer att ta sin tid eftersom jag inte kan räkna med någon rakeback för mars, VIP-poängen för februari räckte inte till för att nå guld-nivå (konstigt nog, jag gjorde ju fan inget annat än att torska potter hela månaden!). Funderar på att fokusera på Stars och SvSpel i mars istället.

På Svenska Spel är det i stort sett omöjligt att backa, jag tror inte jag haft en svacka någon gång där. Det vimlar av fisk som synar hur stora bets som helst, hela vägen till visning. Eller vad sägs om att få syn på min rejäla reraise av en kille med T7 på brädan 39TJQ? Och på Stars spelar jag bara SNG vilket minskar svingarna avsevärt, å andra sidan går det inte så snabbt uppåt.

Har också lite tankar på att skippa NL25 på Betsson till förmån för NL50. Inga problem med rakeback i så fall, men desto större risk för att gå gul. Ska fundera vidare på det.

1 kommentar:

PokerGoja sa...

msn? Alltid skoj att diskutera händer ibland... Min är pokergoja@hotmail.com om du addar mig