30 juni, 2011

Forza Fasching

Nu drar jag till Italien där det finns mat, vin, och ljuvliga böljande kvinnor. Landskap menar jag. Däremot saknas internet så här blir det tomt fram till augusti, då jag bland annat hoppas kunna publicera emfilus och AK's rykande färska New York City Guide. Samt en komplett beskrivning av hela Toscana.

Under tiden får ni gärna kolla upp var man får tag på en flaska Lagunitas Hop Stoopid Ale åt mig. Enligt den här bloggen ska den vara beskare än besk vilket är det nya svarta i ölbranschen, åtminstone hoppas jag det.
"Enligt marknadsföringen landar den på 102 IBU" står det i bloggen och jag antar därför:

1) att beska mäts i enheten IBU
2) att 102 IBU är riktigt jävla beskt

Den finns inte i beställningssortimentet så det kommer att krävas lite detektivarbete. Tack på förhand.

Och apropå ingenting alls, kolla vad jag raggade upp på Söder i tisdags!


En hemsk tvilling

Ok, ha det bra nu. Vill ni mig någonting så sitter jag på Restaurang Tripperia på Piazza della Passera och äter komage och dricker Chianti.

2 kommentarer:

XXX sa...

Ha det jättefint!

Anonym sa...

Chianti.. Är inte det Hannibal Lecters favvo ?? Ehh...
/Jätteanonym