17 juni, 2009

Nämen kolla!



Idag har jag 7.777 dagar kvar till pension!

Å ena sidan: 7.777 dagar är väldigt många dagar, vilket innebär att det är en väldigt lång tid, vilket i sin tur innebär att jag inte alls är så gammal. Vilket borde firas.

Å andra sidan: 7.777 dagar är ungefär hälften så många dagar som jag redan levt, vilket innebär att det inte alls är så lång tid som jag tror, vilket i sin tur innebär att det här kommer att gå jävligt snabbt. Fan.

Å tredje sidan: Om det nu går så snabbt så går ju jag snart i pension, vilket innebär att jag inte behöver jobba mer, vilket i sin tur innebär att jag kan blogga och spela poker på heltid. Vilket borde firas.

Vilket till slut innebär att det just nu står 2-1 till fira, med c:a 110 minuter kvar tills bolaget stänger.

Inga kommentarer: