02 februari, 2009

En fullständigt briljant idé

Fylld av energi efter att ha kommit ur min livskris (kommer ett inlägg om detta inom kort) råkade jag hamna på Blondin Berit Bryhnjas blogg. Och läste av misstag ett gammalt inlägg som handlade om att hennes blogg numera är känd. Detta på grund av att Aftonbladets kultursida (!) länkar till nämnda blogg. Endast pga av att hon råkade blogga om seriefigurers sexuella läggning och blev auto-länkad, men ändå.

Men vad jag också mycket förtjust råkade se var att det fanns en liten knapp bredvid länken som hette "Anmäl", som man kan klicka på om man, antar jag, blir illa berörd och vill meddela detta till Aftonbladet.

Helt, fullständigt, och komplett omöjligt att motstå, och jag har nu anmält Berits blogg med följande motivering:

"Hej,

Jag gick in på bloggen "blondinberit bryhnjas bravader" som ni länkar till på er kultursida (!), och har väl aldrig blivit så illa berörd! Denna person, som dessutom kallar sig "kletskiten" (!), skriver de mest häpnadsväckande inlägg, nu senast om att hon funderar på att slipa ned tänderna på sitt barn!

Ja jag vet inte, men roligt kan det väl knappast anses vara? Det är illa att denna typ av alster tar sig in i landets största tidning, ni borde ha bättre kontroll än så här, med brandväggar och allt vad det heter.

Vänligen,

Martin, Sölvesborg"


Jag kan inte i ord beskriva hur mycket jag hoppas på ett svar.

1 kommentar:

Low sa...

Om man kan gradera "praktikal Jokes" eller så så måste detta få 10 poäng av 5!!!
Mycket MYCKET bra skämt. Lova att publicera svaret!

/Low