20 april, 2008

Lite poker och mycket Berit

Har hållit mig undan från Betsson för att slippa motriggen :-) efter mitt extrema flyt senast. Och det hjälpte! Vann två stora potter med 99, där den sista var extra kul när jag turnade set och rivrade fyrtal mot en slowspelad AK som träffat på floppen. Sketna 37 dollar kvar till målet där.

På Svenska Spel har jag småslaskat och plussat upp bankrullen till 10 å 7. Men SNG:erna går sämre. Harvar runt på 800 dollar utan att vare sig gå plus eller minus. Hoppas pricka 1000 dollar på Betsson inom kort så jag kan grinda mig i mål på Stars till slut.

Idag kommer Helan och Halvan på brunch! Berit och Svikar-Ove! Berit är en enormt stor kvinna ska ni veta och jag har därför köpt ohyggligt mycket mat. Hoppas verkligen att det räcker.

Inga kommentarer: