09 juli, 2009

Nästan hemma!

Och tidigare än beräknat dessutom.

Resan strulade precis som befarat, så nu har jag åkt jorden runt utan att egentligen fått någonting gjort. Förutom att ha läst ut tre böcker. Just nu är jag i Bangkok i väntan på planet hem i natt. Lite tur var det nog att det inte blev några möten. Jag hade köpt fyra nya skjortor i Sverige och bara slängt ned i resväskan. Visade sig att ALLA var för små. Jag såg ut som en kassler, så den enda skjorta jag kunde ha var den jag åkte i. Och med 42 grader i skuggan på resmålet så hade ju den varit lite sunkig dag tre.

Så väääldigt skönt ska det bli att komma hem, vilket jag har för avsikt att fira under hela flygresan. Målet är att bli tvungen att åka ambulans mellan gaten och baggageutlämningen.

Men innan dess ska jag hitta 3 st DKNY Deo "vit med grönt lock" och en Kenzo D'Amour, "röd flaska", allt enligt beställningen hemifrån. Vad jag och grabben ska ha blir knepigare. Vi har samma intressen han och jag, sitta framför datorn eller sitta framför TV:n. Jag köper nog godis. Eller ett liv kanske? Har de det på Taxfree?

Inga kommentarer: