02 maj, 2008

Pappa fixar lunch idag.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååhhhhh! Jag har varit bakfull som ett troll idag, och den där maten.... fan, måste nog dra och köpa en pizza... och coca-cola! (Moralmode ON: Enda gången det är tillåtet att dricka cola är när man är bakis. Moral mode OFF)

Jo, så nu ska jag aldrig mer dricka sprit. Slut med vinprovarkvällar, slut med "en" öl efter jobbet, slut med allt som innebär att bli full. Sippa på vin, ja, resten -njet, nope, nicht, nej-nej inte-inte.

Anonym sa...

Vid närmare eftertanke ska jag nog inte köra bil just nu, så jag fortsätter att äta ärtsoppa. Ärtsoppa? Som bakfyllemat? Kan någon komma och rädda mig? Eller möjligtvis skicka en dödspatrull.

Anonym sa...

Meh? Lägg in mina kommentarer då... Är det för att jag är anonym? Trodde du fattade att det var tågdåren som var i farten....