18 april, 2012

Älskad, saknad

9 kommentarer:

Dehäreja sa...

Vonnaponna sa...

Många varma hälsningar.

Anonym sa...

Kramar från Bryssl

Anonym sa...

Varma hälsningar.

/Vibeke

Fasching sa...

Tack!

Malde sa...

Kramar om er med värme <3

Ellen sa...

Jag har följt din blogg ett tag nu. Både före och efter Det Ofattbara inträffade.

För ett antal år sedan såg jag ett TV-program som handlade om en familj och deras liv efter Estonia. Jag tror att det fanns tre barn i familjen. Deras mamma försvann med Estonia. Jag är själv 3-barnmamma. Få saker jag sett i livet har gett mig en sådan tröst som detta program, som helt enkelt visade att det fanns ett bra liv för de som var kvar, trots att deras mamma var borta.
På samma, fast ett annat, sätt har din blogg gett mig en oerhörd tröst i den opåverkbara tillvaro som kallas Livet.
Jag är dig väldigt tacksam för det.
/ellen

Fasching sa...

Malde: Stor kram till dig!

Ellen: Tusen tack själv, och ta hand om dig

Anonym sa...

Varma kramar till dej och hela din familj. /Moster i Göteborg.