26 januari, 2009

Packning


Allt som behövs för en vecka i Linköping.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe... spännande!

Anonym sa...

Du vänder väl på fillingarna runt dag 3-4 sådär?!

Anonym sa...

Menvadå? Dom säljer väl bärs i Linkeboda? Måste du packa med det från stan?

Anonym sa...

och snus, för all del...

Anonym sa...

Tittar man noga på ölflaskan så syns det att den både är öppnad och tom. Ännu större mysterium att ta med sig en tom ölflaska till Lönnköping och en Mariestad dessutom. Vart tog ölkulturen vägen?????

Fasching sa...

dragana: Välkommen!

mattsson: Dom säljer kalsonger och strumpor också tror jag, men det har du inga synpunkter på? Och bärsen snodde jag från minibaren, och la tillbaka, snål som jag är.

kletskiten: De vänder sig själva efter ett par dagar. Sen självdör de på tåget hem.

Fasching sa...

Och Tysken: Titta en gång till. Den är icke tom! Och ölkännare som jag är ställde jag som sagt omedelbart tillbaka eländet.

Anonym sa...

..fullständigt pantad/asfull/på LSD... Inte du inte, bara väldigt härligt impulsiv!!!! Keep going!/G

Anonym sa...

Fel, fel, fel! Kommentaren Keep going, tillhör naturligtvis inlägget: "Jag kan bli smartare". Nu finns det där... (också)/G