08 februari, 2008

Men vad faaan!

Hade en grym SnG sittning i förrgår och gick från 700 till 792 dollar på pokerstarskontot på en timme. Sista halvtimmen bestod av fem turneringar samtidigt där jag hamnade i pengarna i alla och vann tre av dom. Eftersom jag för bara några dagar sen skröt om att jag passerat 700 dollar så hade det ju varit ascoolt att direkt posta ett inlägg om hur jag bara svischade förbi 800 dollarsvallen! Av bara farten liksom.

Det räckte med att komma tvåa i bara en enda liten turnering till...

Nu har jag 742 dollar på kontot.

Ikväll blir det spinning och därefter en flaska Ch Montus 2004. (Kändes lite konstigt att skriva det där. Eller rättare sagt, hälften av det där.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

mycket nyfiken på montusen. som du vet har jag några hemma....

Fasching sa...

Bidde ingen Montus. Blev ett syrligt elände från Valtellina istället. Inget vidare.

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=3LmmCYxe5k0