13 maj, 2012

Sliten, slak och sömnig

Jag hade behövt en helg till, för idag är det söndag och jag är jättetrött. I fredags jobbade jag sent på DOC och gick upp tidigt på lördag för att skjutsa min fru till Arlanda, hon ska ju fira vår bröllopsdag i Kroatien hon.

Lördagkvällen spenderade jag sedan hos mina kompisar en bit bort och var dödligt trött när jag kom hem vid tvårycket bara för att upptäcka att jag var utelåst. Började nästan grina, men skärpte till mig och återvände till kompisarna, för de har ett gästrum dom.

Idag har jag lagat mat till 10 pers, klippt en gräsmatta och skickat ett sms till Wayne Nilsson. Helt jävla slut. Och veckan som kommer innehåller ingen vila den heller som det ser ut.

Så nu vet ni det.

Det här inlägget är naturligtvis väldigt intressant för er, och jag förstår om ni vill spara det. Jag föreslår i så fall att ni skriver ut det och sätter fast det på kylskåpet med en magnet, så kan ni ju läsa det igen när andan faller på.

Jag är så trött att jag knappt orkar avsluta det här inlägget, men uppbådar mina allra sista krafter och länkar till vår insamling igen. Bara det tycker jag är värt en femtilapp. Skicka ett sms till nummer 72988 med texten BESEGRA 6216 DITT NAMN (ditt namn är frivilligt) så skänker du 50 kr och gör mig glad.

Tack, hej, och godnatt.

4 kommentarer:

Mia sa...

Nu har jag Smsat- kunde ju inte låta bli efter detta fantastiska inlägg... Kram Mia

Fasching sa...

TACK!

Zeddark sa...

Läste just på svd.se att D.O.C har fått fem tärningsprickar av sex möjliga i en recension. Grattis till kökspraktikanten!

Fasching sa...

Tack! Extra kul att de gillar ammissarna!