25 april, 2009

Ikväll

40-årsfest hos Mattsson.

This got bad news written all over it.

3 kommentarer:

Mattsson sa...

Tack för att ni kom och tack för könssjukdomen! Det tog ett tag innan jag fattade vad det var jag fick, men sedan trillade polletten ner. Väldigt roligt!

I övrigt tyckte jag nog att det var en vuxen tillställning va? Lite hes, lite svajjig, men det är inget mot vad jag trodde att jag skulle vara....

Stort tack igen!

ps, hur gick matchen?

Fasching sa...

Tack själva, mycket kul och mycket gott! Den där köttboden är makalös. Och din kock/sjöbuse till pojkvän likaså.

Men längre än till "halvvuxet" kan jag nog inte sträcka mig till, jag söp ju trots allt bort mina skor.

Matchen gick bra, frugan ledde länge tack vare en massa gnäll och snabba jabbar med vänstern, men jag avgjorde med en rak höger i tredje ronden. Eller fotbollsmatchen? 3-1 till Frej.

mattsson sa...

Du fick iofs hjälp med att supa bort skorna, men okejrå, vi kan kalla det halvvuxet. Känns bra att det fanns något inslag som skulle kunnat kallas för rock'n roll. Annars är väl livet slut nu va?

Btw, du skulle aldrig någonsin få mig att tro att du skulle ha vunnit en match mot dvärgen, frugan, menar jag.