02 oktober, 2012

Where is time?

Jag skulle ha bloggat om Brewdogprovningen som jag ordnade och som gick av den så kallade stapeln för flera veckor sedan, men jag hinner ju inte! Jag har fullt upp med att gå runt på jobbet och försöka att inte se lika förvirrad ut som jag är. Och sånt tar ju på krafterna som ni vet.

Och på torsdag kommer det hem några Saabare som vill ha middag vilket innebär att den kvällen är körd. Dessutom innebär det att jag måste baka grissida hela onsdagkvällen och då kan man inte blogga. På fredag ska jag på öl- och whiskymässan och om jag lyckas lika bra som förra året med "att ta det lilla lugna" så är lördagen helt körd den med.

Och på söndag är det vilodag, så min prognos för det där brewdoginlägget är att det publiceras först i början av nästa vecka. Om nu inte Wayne och DVIJDVS vid den tiden hunnit driva mig till fullständigt vansinne med diverse obskyra projekt.

Så håll eventuellt ut.

1 kommentar:

Marianne sa...

väntar med spänning