11 juli, 2008

Nepp.


Inte den heller. Men ungarna verkar ha kul!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Provat fritt fall på Grönan? Jag hatar det. Varje gång. Hur fan är jag så dum så jag sätter mig där igen? Men det gör jag. 10 meter upp i luften ångrar jag mig på fullaste allvar och på riktigt. Sen är det en pina hela vägen upp. Och ner. Varje gång. Och jag kommer att göra det igen. Smart.

Fasching sa...

Jag har nyligen insett mina begränsningar, dessutom är ungarna äntligen tillräckligt stora för att åka själva. In fact, de är så stora att de skulle kunna åka själva till Göteborg. Jag är bara här som plånbok, och moralisk polis. E ni hemma nåt? Grilla lite? Jag är gräsis en dryg vecka!

Anonym sa...

Finemang! Nästa vecka (vecka 29 va?)? i Teeby eller vill du komma hit?

Fasching sa...

Kanon! Men det får bli i Täby så jag kan ha koll på ungarna! Hur är det med Miss P och Mister D? Är dom hemma, eller glassar de runt i Bryssel och kollar in hus?

Anonym sa...

Koll på ungarna? AAAAhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaa!!!

Anonym sa...

Blev Uppskjutet Inställt ???