21 januari, 2008

Årets produkt


Fick den här på mail av en pingla från Karlsborg. En sån måste jag ha! Jag blir alldeles för ofta störd när jag spelar poker, bloggar eller minglar på Facebook. Med en sån här är det slut på det!

Tröjan innehåller en hel del finesser. På baksidan av huvan finns bla en röststyrd mikrofon där besökare kan tala in meddelanden, som sparas i mp3-format och läggs på datorns skrivbord där de kan avlyssnas. Den får kosta vad den vill, skicka hit den bara.

Uppmärksamma läsare noterar för övrigt att jag överlevde spinningen i fredags! No problems! Ingen träningsvärk ens. Jag är uppenbarligen tillräckligt vältränad redan, och kan nog med gott samvete lägga ned det där och återgå till pokern. (Som jag förövrigt måste ta tag i, det har blivit på tok för lite poker och på tok för mycket sociala aktiviteter på sistone. Skärpning!)

Inga kommentarer: