01 januari, 2008

Ont överallt

Nyår i Huggle, Östervåla, hos min kavallerist till lumparpolare (därav det sentimentala fotot av en olycksbroder från K1 som försöker förklara vem det är som bestämmer).

Som vanligt blev det årets värsta sjöslag. Idag har jag ont i huvudet, i foten (oklart varför) samt i halsen! Hela strupen är sårig och svullen efter en ruggigt seriös tonartshöjning under kvällens karaoke. Mauro Scoccos "Sarah" är inte att leka med, för en sopran som jag.

Det ska också bli kul att höra hur lång tid det tar innan Maffe lyckas koppla tillbaka DVD:n, videon och digitalboxen. Själva urkopplingen, för att göra plats åt karaoken, gick nämligen väldigt snabbt. Mitt tips är att den TV:n får funka som enbart karaoke-TV under en mycket lång tid framöver.

Vill ni se hur vi såg ut innan allt spårade ur kan ni kolla in Maffes blogg här bredvid. Seriös som han är har han valt att inte publicera riktigt alla bilder, vilket åtminstone jag är rätt tacksam för.

1 kommentar:

Lars sa...

Elin fixade sladdarna. Pallade inte eftersom det satt delar av ett torkat gomsegel på mikrofonen.